jingle smells


grrrrrreat.

min arm har, som kanske några av er vet, tappat fattningen. totalt.
den sticker, domnar av näre passar den? och är allmänt skitjobbig just nu.
såatte, snackat med sjukgymnast som bara proppade mitt huvud med frågor som: är du gravid? äter du en hälsosam kost? = DU ÄR TJOCK DITT JÄVLA FETTO!?
så, jag tänker hitta en annan såndära.

om ni ville veta, så sitter jag atm på mitt rum, sunkig och illaluktande, för jag har börjat gilla att inte duscha.
ehm. så tog det samtalsämnet slut.

övrigt: peppar julen som en jävla.. ehm.. risgrynsgröt.
så jag lägger upp världens sötaste jullåt till er andra julhandikappade där ute.
ochja, ni måste KOLLA.





poss på er & lussebullar o pepparkakor o prinskorvar

(är lite fet ändå)


Kommentarer
Postat av: fanny

jag längtar också till julen! vi måste ha en julfest <3

2011-11-23 @ 01:25:42
URL: http://m1stymountains.blogspot.com
Postat av: Pernie

åååh jaaa! när både du o joel är himma! EXAKT vilket datum kommeru him?

2011-11-23 @ 15:51:26
URL: http://finaprillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0