butterflies


imorn äre bal.
tuday har jag o mamsen köpt väska & nagellack, testat håruppsättningar (så jag kan visa frissören hur fan jag ska hare imorn) och testat sminkning och klänningen igen o allt tillsammans. sjukt. imorn. liksom.

såhär såg mitt huve ut iaf



jag vet att alla ska ha jättetjusiga uppsättningar o allt, men känner inte riktigt att det är jag.
såre blir lugg och ett fint lidet diadem, med nån slarvig frisyr. kommer bli awezum. hoppas jag.

peppar vi med ett leende på läpparna & lide criminal minds.
upp 9 imorn, duscha håret två gånger (ska man tydligen göra?), dra till syv för att fixa det sista med betygen, till frissan, hem o sminka sig, äta, måla naglar & bli hämtad av rasmus o hans papse i en fin liden cabbe.



yeah, vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0