new me. naomi? mew ne?


jaaa forfen.
ny header & nya rubriker till inläggen.
känner att det va dags att hitta nåt i min stil.
jag är medveten om att hårfärgen inte stämmer, men tänker ju skaffa mörkblont snart.
yep, headern ska väl symbolisera min seriösa, flummiga, artistiska fiskstil.
tycker jag lyckas ganska bra med det budskapet. 
fisken är typ egentligen mitt gamla "pusshajfisk" uttryck, som definitivt är det bästa sättet att säga herrå på.

nåt annat nytt?
igår blevre spisen istället för wonk.
lide bull mensja, vi göre roligt ändå.
sebbe, emelie & rasmus blevre tillslut. THE gang.
kommer hem vid två, och ser att något grönt har exploderat(?) i badkaret. mys.
det går inte bort, och blir därför ett smärre problem när mamsen & mattias kommer hem.
fast dom vet.
just my luck.

idag - sova hos rasmus. resten av veckan - musikal utta hilvidi. BALL.


hajfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0