mini update


WHADDUP!

Jag vet att jag segar som en röv, menre är fan inte lätt denna sommarn.
Har knappt haft något fungerande internet i sommarstugan (jag har ändå ingen egen dator så vafan), har ingen dator hemma i lund, och mobilen är sepe o skriva blogg på. man får ju ingen ny rad o sånt skit.

ah wells, dagarna flyder förbi. rasmus har varit här i helgen (åkte hem nyss), och dom andra barnen likaså (tantspråk).
idag äre fint väder och imorn hoppas man på ett graciöst lidet dopp, innan man drallar hem till vardagslivet forever igen. känns fan skitsorgligt. sommarstugan är som ett andra hem för mig. känner mig fan mer hemma här, än jag gör någon annanstans. här har jag bott från och till sen jag var typ 1 månad gammal. här finns sommaren, friheten.
kg känns verkligen inte som hemma, och kommer nog aldrig göra det. hemma förblir alltid i sommarstugan och på nöbbelöv.

förövrigt har jag haft många negativa tankar på sistone. jobbiga människor kommer ivägen och vill förstöra, eller helt enkelt inte bryr sig om att vi andra har ett liv också. tänk att man kan få för sig en sån sak. är jag så värdelös, att ingen vill ha mig? tror ni verkligen det? det tror fan inte jag. jag tror jag är värd att kämpa för. inte för att det är så mycket till kamp när det handlar om mig, men ändå. skulle det vara så, så skulle nog blodet spruta. lägg ner och back off, här finns inget att hämta.

nu ska jag kolla på tv. sen blire solning och iPod som gäller.
fan vad jag vill skaffa jobb och flytta hemifrån, till något som förhoppningsvis kommer att kännas som hemma.

jag behöver en touch mobil, en ny dator och en bra digitalkamera.
GE MIG ETT JOBB NU


hajfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0