livets mindre frågor


hej.
det är en sak jag inte förstår.
eller nä förresten, det är mycket här i världen jag inte förstår.
jag kan ju rada upp dom? inte i rangordning nej, för att på nåt sätt fatta vad man förstår minst eller ändå lite av, är nog smått omöjligt.

1. varför blir man så snabb med att radera allt man har av en person, så fort man blir jätte ovänner?
äeh jag sysslar inte med sånt, men jag vet folk som raderat hela mappar fyllda med asnajs bilder på gamla vänskaper och raderat för att.. jag vet inte? konstigt. det är ju ändå alltid kul att titta tillbaka sen.


2. varför är ens ena bröst lite större än det andra, ens ena ben lite längre än det andra, och ens ena ansiktshalva lite annorlunda jämfört med det andra?
kom att tänka på det, när min mamma så vackert formulerade: asså jo, ens bröst har ju olika storlek, men jag tror att det är så att mitt yttre bröst är det största?
hah, tänk på den.


3. Varför säger folk: oj, vilken urringning du har! och tittar lite snett på tjejen med stora bröst, men gör nästan aldrig likadant mot tjejen med små bröst?
jovisst, jag kan väl faktiskt påstå att det blev någon slags rangordning ändå, för när jag har stor urringning, då visar jag min största/enda tillgång, dvs mina bröst.
visstfan vill ni väl ändå någonstans att jag inte ska vara så jävla stolt över dem, visstfan vill folk ändå att man ska gömma sina tillgångar, för det är ju så vi tjejer gör. vi gillar inte det vi har och vill alltid ha något annat. platt hår - lockigt hår, stora bröst - små bröst and so on. så jävla fel egentligen. visst kan väl jag ibland önska att jag hade småttingar, så jag kunde gå runt i stora pojktröjor utan att se ut som ett fucking tält, men jag wainar inte. dom är där, och jag kan inte göra ett piss åt det. ellerjo förresten, typ gå ner tjugo kg, men det har jag redan testat och det var ju inte så jävla ball.
nä, jag tänker flasha mina bröst lika mycket som någon med små pluppeluringar, för det är typ det enda jag gillar med min kropp, förutom kanske min näsa eller mina tår eller något annat mindre viktigt.





I'm satisfied, I'm more than enough




Kommentarer
Postat av: ladydoordie

Haha, sötan! Ut och flasha brösten nu va! :*

2011-01-06 @ 16:59:09
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Pernie

oh I will.

2011-01-06 @ 17:09:49
URL: http://finaprillan.blogg.se/
Postat av: klara

haha you go pernilla, har exakt samma problem/syn! vi har fan samma rätt att flasha som alla andra!

2011-01-06 @ 20:55:51
URL: http://klaratiara.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0