jag är så sugen på ett glas vin


sitter i min säng, nyduschad, lutad mot min fina, nya, fluffiga, röda kudde. japp den har många adjektiv. kollar på cougartown also. handlar om att jules (courtney cox) inser att hon måste sluta vara så förlåtande hela tiden och att det är hennes värsta egenskap.
hmmja, jag håller nog egentligen inte med om det alls. den starkaste personen är inte alltid den som går därifrån och ger upp, det är den som vågar förlåta och ge det en andra chans. helt klart.
jag tycker att alla förtjänar en andra chans. det är min filosofi. sen är man inte mer eller mindre stark om man väljer att ge personen en tredje chans eller inte. då får de helt enkelt skylla sig själva.


funderar förövrigt, helt seriöst, på att skriva en novell. eller en roman. vet inte riktig vad den skulle handla om, eller om jag rent ut av skriver en dagbok eller nåt istället. men vafan, jag har ju bloggen, såre hade varit kul att utmana sig själv lide mer.
på tal om utmaningar, så går dieten som den ska. "fuskade" typ en gång, igår, då jag åt lite crème fraiche franska örter till mina carrotsticks, men vafan det räknas inte. känner mig lika utrensad och hungrig 24/7 ändå. yey.

på lördag ska jag pausa dieten lite. känner att jag förtjänar en dag, med tanke på att den håller på i två veckor. då ska jag på erikas födelsedagsmiddag & ut o klubba på wonk. åh, kommer bli så jeefla awesum. saknar att festa o dansa lide.




ikväll ska jag till rasmus i håstad, och imorn blire att gymma & köpa present till bästa tösen.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0