patience


helluw.
längesen.
sorry dudes, har varit upptagen som fen.
ellerja, typ varit med rasmus.

ehmja, började på en fucking diet idag. inte kul.
funderar på att äta popcorn ändå.
oj det gjorde jag visst.
sketsamma.
jag är inte jiddetjock. bara lite.
tänkte bara gå ner typ fem kilo o må lide bättre. två veckor, sen fåre räcka.

förövrigt funderar jag på att ta ett hårt tag i mina pungkulor och göra något åt situationen.
varför vara en helt annan person när man inte är med dig?
konstigt.
känns som du skäms över att vara en bra person egentligen.
skärp dig.
jag tycker om dig. genuint bra människor är de enda jag har som vänner.
så varför skulle jag ens anstränga mig för att göra dig bättre om jag inte visste att jag kunde?

jag väntar.





hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0