I'm all I wanna be


inatt drömde jag att jag överleve en bilbomb. känner att jag börjar bli lide för besatt av criminal minds.
jag brände typ sönder hela min arm & hade ett tre centimeters tjockt ärr längs hela underdelen av armen. fyfan, vaknade svettig och förvirrad, men med en hel arm, och blev sjukt glad.

yup, nu har jag installerat daddyos gamla dator på mitt rum. det är najs, för till skillnad från min fattiga bärbara, så funkar dom här högtalarna! omgizzle.
studerar in celebrity skin - hole, som utan tvekan är en av de fetaste låtarna som någonsin gjorts. ja, jag gillar courtney love & hennes föredetta udda utseende, till skillnad från hennes nyopererade mupphuvud.




så, nu ska jag bara allmänt rock it med min ackustiska skitgitarr i mitt smutsiga rum & invänta något bättre.


tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0