free to the extent of happiness


gick ut, rökte en cigg & köpte marabou choklad apelsin krokant.
fyfan vad gott, och fyfan för mig som fick min enda motion på en 40 x 2 meters promenad, och ända proppar i mig en 200 grams choklad.
och min mage.. fan vad svullen den är. med godis, chips & gott.
äeh skitsamma. jag gymmar faktiskt.

imorn måste jag till skoulan.
men först måste jag skriva klart min sista grej till svenskan.
sen blire ingen mer svenska. shit, känns aswierd.

folk verkade gilla mitt otrohetsinlägg iaf. BALL! eller nåt. dubbelt så mucho läsare än vanligt.

nu kollar jag på tv, det där programmet om några ungar, som de föst tillsammans utan vuxna, för att se vad de gör av olika situationer. jättemånga har kritiserat det, vissa har hyllat det. jag vet inte riktigt, vad tycker ni?
jag tycker det är en riktigt bra idé, som en alternativ fri uppfostran, fast utan föräldrar närvarande.
själv tycker jag fri uppfostran är en dålig idé. visst kan ens barn växa upp och bli hur bra, oberoende och framgångsrika som helst, men under tiden då? vad fan ska du göra när din unge springer runt som en dvärg på crack när du har dina arbetarkompisar på middag? inte säga till iallafall, och lycka till med det!
nä, jag tycker programmet är en skitbra idé, för att låta barn utvecklas på egen hand. tycker sånt borde göras mer.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0