stranger to the mind


uew.
mår bajs.
rasmus stack precis hem & det känns typ cp.
nu är lovet slut och jag känner mig verkligen inte beredd på skola nånstans.

funderat lide på vart jag ska tatuera mig och yep, det blir antingen handleden eller armen. eller både och? POW!
sen vill jag färga håret lila. japp, jag blir lätt uttråkad kan man väl säga. men aldrig mer blont. uschnej, blont hår med mörka ögonbryn är en fet nono.
needs 2 go 2 the hårfrissör och fixa mitt slitna - rödsvarta failhår. pengar? får väl hoppas på att dom börjar växa på träd inom en snar framtid.

juste, förlåt för att jag inte skrev nåt igår, var lide för sådär dagen efter u know.
vi hade SKITKUL i lördags! asgod mat & mysiga tjejer hemma hos erika, och assköna bögar på WONK. uschja, kändes ovant o härligt att undvika tafsiga tjejer istället för killar (bilder kommer sen..).

nu ska jag mysa ner mig i soffan med min röda, fluffiga kudde. oh wait a minute? already done.





haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0