nothing loves me like I love music


fan. känner att våren börjar närma sig nu.
älskar när vädret blir typ sådär liite bättre och liiite ljusare för varje dag.
anyway, nuff said about the weather..

tänkte försöka komma på vad jag är bra på. vad jag kan skriva om eller lägga upp här, som på nåt sätt nischar mig lide. jag menar come on, mitt klädval är väl kanske inte det bästa, jag ser inte ut som en modell, jag är ingen tonårsmamma och jag vet typ ingenting om mat, förutom att det är gott. det enda jag har är min musik och en jävla vilja att skriva fler låtar.
såå, tänkte lägga upp lite av mina låtar här, för varje vecka som går, också får jag väl se om ni gillarom eller inte.
jag lär väl skriva samma skit oavsett vad ni säger, mensja. kan väl aldrig skada?
och min sångröst är väl helt ok, mina gitarrskills mindre ok men wtf. hah ja, jag har bara negativa saker att säga..

men vafan, här har ni en video från spymf på mejeriet, december 2010, för er som inte sett den.
en låt som jag bara önskar att jag hade kunnat skriva själv.





'n out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0