en underbart bubblig känsla i magen

är vad jag har.

allt är bra & jag är glad i hela kroppen.
det blir korv till middag = WIN.
jag har äntligen fina vänner, som jag känner ger mig något. både utvecklingsvis och humörvis.
äeh fan, i feel good dudududududuuu.
idag har jag varit hos rasmus i håstad o bakat en kladdkaka, helt själv. den blev RÖVGOD. rasmus approved. dock äter han mkt bajs. som macka med dressing. det är dock gott..

har en ny ASNAJS tröja, som rasmus köpt till mig och som en bög på wonk också hade på sig.
han var btw assöt och sa att han lätt skulle va kär i mig & erika om han va straight. hah cute, but i don't think so. inte så lätt o va kär i mig precis.




ze t-shirt

fan, måste skaffa digitalkamera så jag kan sluta ta såna sketiga webcam bilder.
nä, nu ska jag äta korv & ikväll skriver jag nåt ball. & viktigt. kanske.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0