weekly dose


plugga sucks donkeyass.
tänk om man va känd. oberoende av cash - ett never ending cashflo.
äeh. someday.
just nu är jag stuck in this shit




& så har jag inget skrivbord.
ellerjo, ett bord. vid sängen. aka böja ryggen hela jävla tiden.
gosh, jag svär typ hela tiden. förlåt, kan faktiskt inte hjälpa det. känns som ett extra bra sätt att uttrycka sig starkt på. som fan. hrm.

tänkte på en sak.
fan vad man borde gå på en diet?
ingen sån super serious all life diet, men bara typ gå ner lite i vikt, känna sig piggare och typ motionera för en gångs skull diet?

ahwell.
nu ska jag plugga. känner inget behov av att skriva nåt ball.
cus it's ma blogg. don't like - don't reed.


tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0