vad är en bal på slottet?


to keep up ..


 

bild från när jay smith & sony music hälsade på, på spyken. och jag skulle sjunga ofc. hrm.




sista spelningen med the minor addiction, på musik för välgörenhet


& nu..

sitter jag i sängen i min pojkväns tröja och mina snobbentrosor, nyduschad och helt sjuk. tror jag.
tänker tillbaka på de senaste åren av mina tonår. hah tönt.

saknar lite den falska tryggheten ibland. falsk trygghet är väl nånting jag alltid får för mig att jag lever i, för att jag alltid är osäker, men det finns inget som otrygga förhållanden och vänskaper. ni vet, ytligt skit som känns så jävla bra för tillfället, men som alla vet, är det rädslan för att inte ha någon som håller en kvar.
ibland blir jag rädd för att känna mig trygg. känns som jag ständigt tror det ska gå snett när som helst, eller att jag helt enkelt inte ser bakom den vackra fasaden.

igår repade rasmusen, henke, erik & jag inför min sångkonsert, den 15:e mars. kommer bli fetast. ellerja, ganska chill liksom.
nu ska jag äta lasagne och kolla på smekmånaden. ashton kutcher är såhå söt i sina små lockar. ochja, brittany murphy kallas PEWE. precis som jag. sjukeligt.


tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0