Romance with my Bromance


Hej bloggen!
Jag är seg. jag vet.
pluggar, leker med pojkvännen och DYLIKT. förlåt, jag har ett liv.
så jag har nåt o skriva om iaf?

Gårdagen, Alla hjärtans dag, blev sjukt romantisk. Jag & rassentassen köpte hem jordgubbar, vit blockchoklad & ballerina kladdkaka vanilj. Eftersom rasmus slutade efter mig, stack jag till stan och köpte ett fint rosa nattlinne från h&m. dom hade en massa billiga och romantiska att välja mellan, såå dralla dit om ni behöver lide sexy stuff.
sen jallade jag hem, smälte chokladen, doppade jordgubbarna, kastade in dom i kylen, tog fram vinet, kastade mig i duschen och laddade upp för en mysromantisk kväll. 

Vilket det blev! Vi hyrde hem karate kid (den nya versionen med will smiths unge) & Valentines Day och tittade på medan vi åt, mös och drack. SHNICE.
sen sov vi över, och nu är vi i skolan.
ibland lyckas vi göra allt perfekt, och då blir man helt pirrig i kroppen.
som de sa i Valentines Day, din perfekta partner är din bästa vän, och jag håller med så hårt.
se filmen! btw.


hajfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0