valet att göra en lite mer sofistikerad blogg


Bra, nu har reklamen lagt sig bredvid inläggsrutan ett tag, så nu får den stanna där.
Inte ska man väl TVINGAS att betala (köpa pro) för att få blogga?
Nä, nu ska jag sluta waina ett tag och tänka på allt bra i livet.. höhö.

Sitter och tittar på "Efter tio", på kanal fyra, med Malou von Sivers och lägger märke till att hon har så jähävla snygg hårfärg!



Nu fick blondinbella vara med på bilden also, men skit i henne, och kolla på Malou! Snart 59 år gammal, skitsnygg och riktigt skön, fortfarande. Älskar hennes sätt att få alla hennes gäster att känna sig bekväma, samtidigt som hon ifrågasätter mycket av deras verk och åsikter, så att vi tittare får en bra bild av vad denne person verkligen vill ha sagt. Malou skulle jag jättegärna träffa. Får väl se till att bli en känd, stor författare eller något annat spännande?

På tal om något helt annat, så har ni kanske märkt lite nu emellanåt, att jag börjat skriva lite annorlunda. Har bestämt mig för att bli lite vuxnare på bloggen, skriva om viktigare, mer intressanta saker än bara mitt eget liv, men tänker fortfarande dela med mig av mina tankar och upplevelser, jag menar, hur fan trodde ni att ni skulle kunna hindra mig från det? Språket kommer i framtiden vara lite mer "akademiskt", men Pernilla - touchen finns fortfarande kvar. Engelsk och svensk slang, kan ni inte heller hålla mig borta från.
Hoppas att ni inte har något emot denna plötsliga förändring, och kanske helt enkelt känner att ni inte slösat er tid, efter att ni läst mina lite mer meningsfulla, halvt sofistikerade inlägg. Oroa er inte, mina lite smått menlösa ämnen poppar upp då och då, men allt som allt blir det en lite bredare blogg, som passar alla. Så, sluttjatat.


Let's grow up together!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0