ordspya, besvikelser och mys

Vilken riktigt jobbig och onödig dag. Går upp sju för att gladeligen kompa min lillasyster på sin alldeles första grötrock. Smsar Rasmus, som snällt nog ställer upp i sista minuten med att filma allt. Åker till stan och går därifrån (en bit) till min gamla skola, aka min syrras skola. Sen dyker hon inte upp? Så får kånka på den jättetunga gitarren till Lomma, där jag sov i tre timmar, innan det var dags att åka hem och köpa gran!
Ahwell, bara glöm att jag är så jävla negativ och låtsas om att jag är positiv, som jag lärt mig att jag ska vara, på mentalträningen. Men hur fan hade dom tänkt att man skulle tänka "vad är det värsta som kan hända?", när allt skit redan hänt? Får väl ta och kolla igenom mina anteckningar igen dårå.

Nu ska jag käka som ett djur och mysa upp mig inför en kväll med världens finaste Rasmus.
Undrar om ni kan se att jag gjort om min blogg? Jag kan inte se förändringarna än, för av någon anledning går det alltid slött för mig.

Avslutningsvis: mina vänner är som handplockade av en riktigt bra "vänväljare"


toodlez!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0