update

Tack för all respons jag fått på mitt förra blogginlägg, jag vet att det var lite barskt, men jag höll igen som fan i vilket fall, så det är väl den finaste versionen ni får av det som hänt.
Ja, jag känner mig lite som en fjortis när jag öppnar upp mig på en sida på internet, som vilken jävel som helst kan läsa om dom så vill, men jag känner mig också "libererad". Jag bor vilken dag som helst, hellre på tre olika ställen, utan sömn, inom loppet av en vecka, än på ett ställe, utan kärlek. Åh gud vad lökigt.

Just nu sitter jag på Hilton i Malmö med daddy. Det må chockera många att jag och min fader, fattiga som få, har råd att bo här, menre var halva priset just idag, så vi passar på att korkar upp varsin bir i frihetens tecken!

Imorgon flyttar jag in hos trillingarna i en vecka och lökar mig som en riktig karl. På lördag är det nyår och jag skulle nog inte kunna se fram emot det nya året mer än nu. Det kan då fan bara gå uppåt från och med nu.




Hälsningar från "The lucky spongers of the British government"


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som ni har det supermysigt - hälsa till Daddy :) kram!

2011-12-29 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0