julefrulle


Vilken underbar morgon!
Rasmus åkte tidigt för att göra något viktigt (?) och jag letade mig långsamt fram till kylskåpet. Hittade inget kött what so ever, tills jag öppnade en turkisk youghurt burk där fina små köttbullar gömde sig. Förvaring förvirrar mig. Hittade sen rödbetssallad och senapssil, och bestämde mig för att äta en julfrokust. Nu har jag brett knäckebröd med skinka och hittat två pannkakor också? Så munch awaaaay..




Imorgon ska jag kompa lillasyrran på hennes alldeles första sånguppträdande. Ska bli spännande att se om hon vågar tillslut, annars får jag släpa in henne. Hennes röst är jättefin och orörd av alkohol eller cigaretter.. mm those days.
Nu ska jag alltså träna röven av mig så jag inte skämmer ut henne.


bop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0