juicediet nästa


Funderar på att börja på en juicediet. Kollat in lite om Jason Vales "7lbs in 7 days", och eftersom den inte finns att ladda ner gratis, utan bara att köpa, tänker jag scanna runt på youtube hela dagen och leta juicerecept. Har ni några tips så får ni jättegärna säga till! Kom på att vi inte har en juicepress eller något sånt hemma, men det kanske går lika bra med en "smoothiemaskin", alltså en mixer? Kan ju inte precis tänka mig att det blir onyttigare för att "juicen" blir lite tjockare.
Förövrigt tycker jag att "Juicemastern", som han kallas, är riktigt irriterande. Men fit & fräsch är han väl, så jag litar på hans råd. Efter nyår kör jag en veckas juicediet, och hoppas på att bli pigg och motiverad, som han påstår att man blir, under tiden och efteråt. Vem vet, jag kanske uppdaterar med lite juicerecept så att ni också kan kicka igång 2012? Nä, usch, fan vad lame det lät, men ändå.





Time 2 get fit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0