hemmad

Efter två feta portioner av gårdagens julmat, fasar jag men också längtar, till juicedieten som jag påbörjar den 2a januari. Hoppas på att förlora några överflödiga kilon och typ rensa ut lite dåligt i magen. Yep, jag kommer alltså att bajsa en hel del och är inte rädd för att vara ärlig om det.
Idag har jag lunchat med en massa gamla spykister, som man inte sett på minst fyra månader! Sanne, Tanya och Joel har alltså varit lite crazy och pluggat/pluggar/ och jobbat långt ifrån lilla skåne. Tog mig en kort funderare där, inne på espresso house. Undrar om jag också bör åka någonstans och ja, vara lite crazy? Men nä, jag trivs alldeles för bra här och har ju precis tackat ja till en tre-årig socionom utbildning. Så jag är lite stuck, på ett bra sätt, tror jag.

Nu: Resa på mitt mediumfeta arsle och åka till Rasmus. Orkar inte riktigt veta att han åker imorgon.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0