god jul, på mitt sätt


God jul till alla mina dyrbaraste snöflingor!
Ni är verkligen one of a kind. Ni fattar? Yeah.

Bjuder er på lite fjolliga julbilder på ingen annan än mig själv, och en juldikt!








Må alla era klappar vara det ni önskat
Och må ni med de ni firar, dela många skratt
För julen är en tid att fira med glädje och godhet
Äta gubbaröra, knäck och bli smällfet
Ät och mys because you're worth it
Du har all tid i världen efter jul, att bli fit
Nu tassas det vaksamt runt granen
Som står och glittrar på altanen
Kan knappt vänta tills det är tid
Att inta den julefrid
Vi längtat efter dag och natt
För av julen är jag alldeles besatt
God jul till stora och små
För även om hilmen är grå
Finns det gott om god sill
Allt blir vad vi gör det till


KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0