fucking jävla spam


förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, inte för att jag tror ni bryr er ett jävla donkeys ASS..
men blogg.se spammar mig med reklam, där jag skriver mina inlägg, vilket gör att typ halva sidan inte går att se.
men jag får helt enkelt lita på mig själv o hoppas attre står rätt bakom den massiva jävla "KÖP PRO! skylten.

iallafaaaall.
idag har varit en slappedag hittills.
helgen har vart ganska chill.
kan inte skilja på dagarna, men vart ute o åt buffé med några fina tjajor, på rosgarden supreme, i malmö.
det vart alltså kinamat OCH sushibuffé. jag dog. lite.
och till efterätt fannsre friterad banan med sirap, kondenserad mjölk, glass o allt.
fuckin fabulouS! med stort s yes.

nu ska jag äta nyttigt o be tillre jag inte tror på, att vi inte kör till ystad denna dystra natt.


hupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0