pwned





an oldie.

får typ lide panik när jag tänker på hur mitt utseende har förändrats.
visst har jag fått starkare benstomme o sånt för jag är då fan inte 15 längre, men vikten har ökat uta hilvidi.
tyvärr äre ju så att jag är typ jordens lataste människa, när jag verkligen behöver röra mig.
mitt i natten blir jag pigg som en tjur, men vart fan ska jag ta vägen då?
har inte råd att bli medlem i nåt 24/7 gym, kan typ inte springa på bucklig mark pga mina shortie hälsenor ochja. jag suger.

KOLLA FINT HÅR JAG HAR PÅ BILDEN! fina ögonbryn o typ jag vende

fuck it, jag har fina kompisar, världens mest perfekta pojke och en asnajs säng.

såe.
holy torkel, jag mår bra kej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0