muhuhuhuuurnin


yep. jag är uppe nu.
har varit uppe i en och en halv timme faktiskt. FREAKIN CRAZY.

idag ska jag som sagt träffa eraiki. vi ska baka cupcakes med vit choklad topping och silverkulor. så sjukt girlie.
på tal omre, är sjukt glad att jag köpte en ögonbrynspenna. känns som mina ögonbryn lever ett litet eget liv, och varje gång jag noppar dom (vilket inte är ofta) slinter jag med pincetten o rycker loss en hög. schnajs!
mitt nya täckstift works magic också. pallar inte använda foundation eller puder o sånt, så tänkte att ett bra täckstift skulle räcka & visst fan görere. tipsar stenhårt.

max factor erase heteren.
jag använder nummer 07 ivory, för min naturliga hudfärg är ganska blek, men köp alltid litta ljusare än din egen hy, så har man typ zero mörka ringar under ögonen o ser typ helt UPPLYST ut.

(vetifan vad jag håller på med, detta är inte likt mig, men är sjukt nöjd med mitt fejs idag mkej)



haha gay

nu är eraiki påväg, sååatteee. hörs sen.


haaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0