det yttre räknas




jag vill ha en massa hår att leka med.
en hel tufs med långt, vågigt, blondt, skimrande hår.

tjejer med långt hår behöver typ inte bry sig om vad de har på sig.
deras hår är så vackert ändå, såre räknas liksom som en "accessory".
de behöver inte platta sönder det, som vi andra, med jätteuppklippt, semiplatt, kort hår, som mest ser ut som råttor om vi inte plattar det eller ja, lockar det.

men mitt hår förblir tunt, livlöst, hopplöst och råttliknande utan massa uppklippning och volympuder i vilket fall, så jag får nöja mig med det o spendera en jävla massa pengar på kläder o smink istället.

ELLER - så slutar jag bry mig om mitt utseende så jävla hårt ibland?
möh, vissa dagar alltså .. röv.


haj.


Kommentarer
Postat av: fanni

DU E FIN PERNILA

2011-08-31 @ 22:57:01
URL: http://fannutt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0