this time I'll make you proud


fluff gillar of mice & men?
så fort jag sätter på en av deras låtar, kommer han fram till gallret och blir sjukt exited.
jaja, why not?





sitter i min myströja och undrar varför jag inte har på mig den hela tiden.
ibland får jag ett megaryck och ångrar att jag bryr mig så mycket om mitt utseende. så jävla onödigt egentligen. okej, jag bryr mig väl inte såå mycket, men det skulle ju lätt kunna va mindre. inte platta håret, inte sminka mig.
kläderna jag har på mig, brukar iofs inte vara så noga utvalda precis. men fan. imorn skiter jag ire.
jag har fan ingen foundation kvar ändån.

nu ska jag ut och röka & vänta på min fina pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0