universitetsutbildning


jag vet.
daaaaaaaaaah eller hur?

meen, det finns sjukt mucho att välja mellan och jag skulle helst av allt börja med en kurs. halvtid eller kvartstid. hittade en åttondels, typ scennärvaro/auditionträning låter ju sjukt fett?
samtidigt smått onödigt. inte för att jag är king på sånt, mensja, framtida studier = lönt?
feministiska favoriter låter också sjukt najs. något jag skulle kunna använda, lätt.

sen finnsre ju kriminologi, skrivarkurs, socialpsykologi och sociologi.
ska bestämma mig till imorn. söker med rasmusen på fredag. SHNAJS.

nu blire relaxing.
morgondagens händelser inkluderar inlämning av pengar till balen och inså-sångkonsert (klockan 18 på spyken, för er som pallar). eheh, känns inte så lönt att promota den när jag precis haft egen sångkonsert.

yepp, mitt lov ser ändå bra ut hittills I guess.

fredag - sova över med rasmus
lördag - rasmus åkerifrånmigdenjävlabävern, alternativt södra esplanaden kl. 6 på morgonen med mams.
söndag - måste jag börja inse att det är dags att börja träna
måndag - fika med myrnie, börja träna om jag insett att det är dags
onsdag - tjejmiddag


YEAH!


Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hej Hej! :)

Va med i min tävling om en plattång!

Ända du ska göra är kommentera "jag är med" i tävlingsinlägget och sen länka min tävling :)

Kram Kram på dej o lycka till! :)

2011-04-14 @ 09:05:07
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0