only the beginning. of the lov eller


igårkväll var fan ASNAJS.
sjukt bra spelning, för vissa av banden, och sjukt najs ölning på spisen efteråt.
tror knappt en enda jävel som spelade, inte var på spisen?
kommer hem halv tre, upptäcker att jag inte har några nycklar och typ dör lite. som tur är, är sara sjukt sjyrre, och ringer min mamma som sover, och som inte vaknat av småsten på rutan, sms eller att jag ropat på henne. så efter 45 minuter kommer jag in. GÖTTKÖTT.

lägger upp bilder på kvällen sen btw.

nu ska jag till ystad med mamsen och koppla av. efter lide mycket drinko igår äre fedt värt.
på tisdag blire sova över med erika, och onsdag tjejmiddag.
YEAH.


hajdåe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0