"glöm inte pungen" - alcogel mattson


ibland är det bästa valet att bara inte göra något, så får de fucka upp det själva.

igår var väl mer än lagom ball. stack till rasmus gamla kvarter och träffade trillingarna & tobi, med flera. drack lite vitt vin, fick lite tips kring hur man ska behandla pungen - med alcogel. sen åt jag ju ostkaka också.

idag blire att vila som fan. jag skulle kunna äta hela världen just precis nu.
känner att jag inte behöver så många människor i mitt liv, som jag tror. ibland gäller det bara att distansera sig själv till sånt som man inte behöver ha så nära inpå. inga fler ovänner nu, bara inte lika många nära.
påväg hem igår, pratade jag & rasmus om allt sånt man inte ska prata om. vem som är vem i umgänget. vilken roll man egentligen har, och hur många människor som anstränger sig för att vara något dom inte är. för att märkas, synas.
det är därför vi är tillsammans. det finns aldrig något fake mellan oss. min bästis.




the morning after.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0