don't start me trying


hmm.
repa idag - najs.
påsklovs middag med allmänt skitnajs tjejer planerat - najs.
kollade igenom skitgamla sms igår - inte najs.

känns som man blir lite hög på tårar ibland? samtidigt som man hindrar sig själv, för att man skäms, tvingar man sig att släppa ut allt, för man vet att det är bra.
jag gillar att du tycker det är okej att jag gråter för vad som helst.
skönt.

det enda dåliga är väl att jag insett hur dåligt jag behandlade dig.
ingenting var ditt fel, jag bara blev sur för allting.
tittade tillbaka och såg att vartannat sms innehöll ett förlåt från dig.
det är väl min tur att säga förlåt.
även om jag vet att du inte lyssnar, och aldrig borde.
den sista lögnen, var en sanning. det var väl det som gjorde mest ont.
men du hade ingen anledning att tro på mig.
jag fattar grejen.

nu blire nya tag, för nu har jag sagt förlåt.
kan inte säga det på något annat sätt och kan inte göra mer.

en glad elliott smith låt?
ett bra försök iaf.





over n out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0