ung & kåt


vad gör man när man har slut på p-piller och är en arton-årig, väldigt fertil kåtbock?

svar: man letar i sitt nattduksbord efter random pills som typ så ramlat ut
OCH finner ett! (halvdammigt och lite smått suspicious, men det räknas ändån).


ligger i sängen, nyduschad och trött. en slagen hjälte.
igår var mindre nyktert. jag hade skitkul på spelning, förfest och eh rasistdiskussion?
ahwell, allt ska väl inte vara höjdpunkter.
spelningen gick iaf great. tror jag. hörde inte mig själv i monitorn. alls. men det va skönt o spela. som alltid.

nu gällere bara att repa satan med de nya låtarna, och skriva fler, ännu nyare låtar och typ kick ass?
tycker vi borde ta bandbilder snart.

jag tänkte på det.
hur känd man än blir sen, så försvinner man ju nästan alltid nån gång.
eller?
jag menar.
gwen stefani.
fan hände med henne?
hon va skitpoppis, skitsnygg och riktigt ball. lide 2007s lady gaga?
och vafan, no doubt ägde ju.
men nopes. hon bara POFF.
eller så hare hänt nåt? borde kolla innan jag uttalar mig kanske.
men okej, hon va fine tydligen.

nu ska jag träna svenskatal och souva.
längesen man la sig så tidigt? svar ja.


posss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0