öeuhe


mm mysig dag?
nä jag vet inte.
känner mig helt seg och uttömd på allt. ingen livslust liksom. helt. död.

yeye. ska dra mig in till stan o kirra mitt studiebidrag.
palla att jag inte haft pengar på en fucking månad?
dock sjukt gött, förå kan jag spara dom pengarna till london.

juste, vi vann inte tävlingen igår.
tjejen som sjöng visor vann, för hon hade en massa polare med sig som kunde rösta.
tycker röstningssystemet suger förövrigt.
den som har flest polare där, vinner?
borde hare som på emergenza, där man måste rösta på två band.

jaja. förlåt om jag är tråkig.
men jag blir sån när jag är typ. lide arg? besviken, förvirrad. jag vet inte.

nu ska jag duscha.
åh
kul.
nä.


hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0