knock knock. who's there? I don't care

haha kolla vad daddy kommenterade på förra inlägget. han skrev lol! så jävla fet han är.
yes, sex dagar kvar tills jag drallar dit dårå. jag vet att jag tjatar men det är ju helt amejsing.
tänker köba en jacka där men väskan (som jag och myrnis ska DELA pu) får bara väga 20 kg. dvs inte så jälla mucho. så jag ska ta på mig typ tre tröjor på vägen dit (=mindre vikt). i'm a fucking genious, I knows.

siddor just nu och myser med fluff, min trogne lilla sak.
rasmus och jag har gått in i nån slags "kolla på klipp på söta djur" period. och seriöst, söta djur kan få mig att böla. true story.

nu ska jag skriva klart mitt PM till nationella.
kommer gå..
bra.


herrå



lidet ps

arga snickarn är egentligen inte så jälla arg längre.
bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0