hej höstmys, jag älskar dig





jag fattar inte varför folk klagar när det snöar? när det är snoppkallt ute äre väl lika bra att det ser lide fint ut också?
jag älskar snö. hade inte bangat bo i en igloo. det finns ju nåt sånt ishotell i island som alla kändisar har varit på typ. verkar fett. får väl ta o hälsa pu där när jag blir superkändis. mmhm.

idag gick jag till skolan jiddetidigt. helt i fucking onödan.
hatar sånt.
också fick jag gå typ tvåhundrameter extra. onödigt.

förövrigt äre snart dags för london. elva dagar kvar. HOLY SHIT DET ÄR JU TYP INGENTING!?
imorn ska jag lunchisa med mörmör och få lide cash föro kunna shoppa där. älskar min fina lilla mormor.

nu har vi ensembol.

I WANNA LOVE YOU BUT I BETTER NOT TOUCH! no-ot tutsh


posss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är i sverige juh:P

2010-10-21 @ 10:57:33
Postat av: Pernilla

jahapp. ursäkta mig om jag inte vet så mucho om ishotell fiskjävellllllllllllll

2010-10-21 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0