cannibalistic unfit family

ännu en dag fylld med onödighet.
ibland bara sitter jag där. och glor.
undrar vartfan allt tog vägen och varför tiden springer iväg medan jag själv bara sitter där. och glor.


sitter i sängen atm och är helt uttömd på energi. inte vet jag varför. men ändån.
måste dock lämna in PM till nationella prov imorn, och har ingen jävla aning om vad jag ska prata om..
hej panik, min fina kåmpis.

helgen har varit skön. massa rasmus as usual och inspelning med bandet ofc. fan vad det äger RÖV att spela in.
okej, kaaanske inte riiiktigt närom andra spelar men o spela in sång är fan aschill. känns helt. pro.
snart ska vi förnya vår myspace sida HELT. tre nya, självinspelade låtar (aka jontes work), bandbilder och förhoppningsvis ett sketbra, nytt namn också.
me like.
kom gärna med namnförslag yes.

om EXAKT en vecka är jag och myrna framme i london för o hälsa på daddyo (asså helt äckligt exakt). fyfahan vad sjukt.
vet inte riktigt omre kommer smälla en rakt i ansiktet eller om jag typ helt enkelt inte fattar att jag är där, förrän jag ska hem igen. brukar bli så.

nä nu ska jag sova.
correction: läsa.
yeh right.


posshaj.


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Hi Sweeny, call me sentimental if you like or just mental(not far from the truth) but I watched a real live fox stroll by my central London balcony last night. It was amazing to see how casual it seemed, not afraid of anything. Such a beautiful tail it had too, it must be an omen for fox ache. Now that is a great name for a band me thinks. What's cannibalipstick used for? Munching p.... maybe, lol. See you soon Superstar!

2010-10-26 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0