brunettrosett




ni förstår inte varför jag lägger upp en bild på när jag ser ut som en anka.
jag förstår fullständigt.
jag orkar inte ta en till och vafan anka som anka, fokusera på rosetten. den är najs och tänkte bara säga att jag använder den nu.
förövrigt tänker jag bli brunett. idag.
jag kommer gråta. lite sådär ganska mycket, som jag gör när jag färgar håret. men jag orkar inte med att slita på det längre. förstår mig verkligen inte på folk som färgar o färgar hela tiden. typ så 8 gånger inom tre månader? hrem jag nämner inga namn.

nog pratat om hårfärg. 
börjar bli så jääävla kallt ute.
då slänger jag fram canada goose jackan och skäms lite smått men vafan, om ni bara visste hur lite jag fryser nuförtiden. huh.

nä, nu ska jag färga tror jag. brukar aldrig göraT själv och ångrar att jag inte köpte två paket. DRITSAMME.
kör vi.


pusshaj

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0