whatcha say?


gillar att någon tycker jag är århundradets bowie fast tjej? (inlägg under)
det är inte rasmus, som annars fyller mig med massa komplimanger & inte daddyo, som också ger mig loads of komplimanger, för personen har skrivit på svenska.
VEM ÄRE?
tycktere va sjukt snällt sagt. för jag kinda älskar david bowie som fan.
ahwells, den underbara filur som kom påre kan väl slänga in en kommentar o berätta vemrom är.


sitter i soffan med fluff atm.
vi myser sönder. chillar läget. tuggar på lide godis.
ska försöka lära honom några trix. lär väl bli nästintill omöjligt med tanke på att han inte ens hittar in i sitt hus förrän han lyckats springa in i väggen några gånger.
han är ganska flummig ändån. lille fluffsie.

tänk när jag flyttar ut.
då får han följa med.
också ska jag inreda med egna små möbler. dvs typ lådor, säng och tv.
vill ha en liten tvåa. eller stor ofc. där ska jag ha massa mysiga ljusslingor & kuddar.
pengar, kommer jag verkligen inte ha. stjärterum, njaae. men myserum. helt klart.





nu ska jag mysa vidare.
och drömma om den fruktade dan, när jag vågar ta steget utanför den här dörren, med allt mitt gamla skit och en gråtande mamse.
uh. vem ska ta hand om förlorade pernie då?

nu ska jag for reals, sluta babbla och vänta på att rasmus kommer hit.
för han göre snart tydligen.

underbar surprise.


gonatt, vi hörs imorn.

då äre spymf och jag kommer va så jävla packad.
med en erika i min bäddsoffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0