the kulls


nu har jag färgat mitt hår.
blev
mörkt?
typ svart. ahwells.
sen blire rött.

idag har jag o mamsen julpysslat.
har ritat på ljus, blev faktiskt sjukt snyggt, & ädit gilles pepparkakor.
som smakar sallad.




(obs: innan färgning)
oj vad viktigt.


atm kollar jag beck. den svaga länken. sjuukt bra film. älskar beck.

juste, innan kollade jag klart the hills. nu har jag nog sett alla avsnitt nånsin, och fyfan, det sista var ändå sjukt episkt.
min favorit i the hills är lätt audrina. känner att hon är den enda som verkligen är och förblir normal genom allt.
sen att hon är stark nog att dumpa en rockstar och dissa sönder en kille, som hon innerst inne älskar men som behandlar henne som skit, asså det vetifan. men hon är sjukt najs.
sen fick vi ju reda på i sista avsnittet att allt vi sett är bullshit. typ.
bra skådespelare?
mmm svårt o tro att allt är fake.

nu ska jag sluta tråka ut er med sånt "shit". men fan, gots 2 luvs it. hellre kolla på deras draman & skratta, än att fortsätta leva ett jävla dramafyllt liv som jag gjorde innan. gosh, töntigt.
jag är iaf glad att jag hunnit växa upp.



haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0