Utkast: Nov. 11, 2010


jag ville inte bli den som är den.
jag lovar.


nu sitter jag o ska ännu en gång plugga. det är ALLT jag har gjort denna veckan o känner att jag, jofan, behöver vila lide. kan ju inte ens skriva ordentligt. ORKAR INTEEEE.
det enda som är kvar nu är musikalaudition imorn. jag vetifan vad jag vill göra, vem jag ska vara eller vilken låt jag ska framföra. sååe. mucho to do.
tänker inte tjata om mina läxor för det är så jävla överbull o läsa om men vadfan det är allt jag gör om dagarna.

funderar på att ändra mitt sätt att skriva på, på bloggen.
jag hatar stora bokstäver (correction; orkar inte trycka shift eller vad fan det nu än är + bokstav), men jag kanske ska skriva som en vanlig människa. dvs appropriate typ. slangord tänker jag aldrig hålla mig ifrån och de lide random engelska orden tänker jag då fan behålla. men meningsuppbyggnaden. fan. ska jag skriva som jag gör i skolan?
jag låter JÄTTEkorkad. men fan. jag vet inte.

hjärnan känns som en jävla röra.
funderar på att skapa en extrablogg. en hemlig. för o få ut massa känslor.
min blogg är fylld med alldeles för mycket skit.
usch, ångest.

det blir typ almost lover?






hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0