turnén ägde RÖV & "bussen" var cool


brb souva?
näää
måste kirra genomläsning av texter inför nationella-uppsats imorn. uuhh.

idag var vi som sagt på turné. sjuuukt kul. vi spelade med RnB ensemblen och flummade sönder. eh, eller ja. några av oss.
Rasmus köpte ballerina till mig, snällt.
Första skolan var en friskola (vi vänsterpartister gillar inte såna). fyfaanja. kan ju inte precis säga att jag ändrat min åsikt där inte. det var öppet överallt, dvs inga klassrum, och sjukt flummigt. maten var dock sjuukt god och barnen ändå helt okej. som publik varom awesum & sjöng med o allt. sjukt gulligt.
Lärarna var dock helt wack. mysko på det dåliga sättet (finnsre nåt bra?) och helt. jag vet inte. översittande.
uschnä, nej till privatisering av skolor.
Nästa skola var i Bjärred där dom, som my förvarnat oss om, var sjukt otrevliga. medan folk spelade satt dom o snackade (HÖGT) och flummade runt o kittlades. äckligt. min röst sprack, i sista låten, på sista skolan. save-ade dock det. vetifan hur jag lyckas ibland men jag tycker jag får känna mig stolt nån gång.& VI FICK PEPPARKAKOR AV BANDLING! mmm. och besökte en rockabilly affär på st lars. öh vad jag skriver dåligt.

Atm kokar jag iaf ett ägg. ska äta det med kaviar på en jävligt fin macka.
skönt liv ändån.

höres säkert sen.
har en tråkdag.


hellu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0