SNÖ! happyface


Vaknade imorse, bredvid min fina sak och såg att marken va fylld av snö! efter ett tag yes.
älskar snö. såå jävla mucho.
folk wainar, men vafan omre redan är fittkallt kan det väl lika gärna snöa? sjukt mys ju.

yup. idag har jag utvecklingssamtal. ska bli    kul.
nae. bangar att hon kommer waina på mina frånvarotimmar, men det får jag ta.

nu ska jag eda upp min tomatsoppa och ta en lussebulle. mm life is sweet.
men jag måste fortfarande ta itu med saker.

uschja. varför håller jag mig ifrån ämnet hela tiden?
varför frågar jag, men inte tillräckligt mycket.
& varför låtsas jag som om det är lite okej ändå? det är det fan inte. men jag håller mig ifrån det. för jag orkar inte förlora det jag kämpat för så jävla länge.




nu ska jag fixa håret. yep.


hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0