skingra dig!


ehmja. tandläkarN^ idag dårå.
per-arne, min gamla tandläkare, fick jag träffa. sweeet. eller inte. asså fucking hell vad han typ skrapade på mitt tandkött. brutalt. jag har fortfarande ont, och tänker då fan inte ta av min piercing som han typ hintade på fem gånger.

imorn ska vi ut på "turné" med ensemblen. vi ska besöka två skolor, en på st lars o en i fucking bjärred. inget emot bjärred, men palla spela så långt bort hellu.
vi ska åka turnébuss iaf. vad som menas med det vet jag inte, men får hoppas att den är awzum. & själva spelningarna ofc.

nu ska jag komma på en coooool outfit. hoppas alla tycker jag är sjukt häftig.




blir svårt.



haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0