nerdtalk


helluw.

siddor i skoulan, på svenskan.
inser hur JÄVLA mycket jag kommer sakna vår lärare Anna, när vi slutar ha svenska och min retorik slutar.
älskar henne. hon är lätt en av de bästa lärarna jag nånsin haft. ingen sån chill lärare som visar filmer eller inte är där hela tiden, utan en som man veeeerkligen lär sig av. hon har gjort mig så sjuhukt mucho bättre på allt inom svenska o retorik.

nu ska vi läsa en självvald roman.
valde ofcoursies Luftslottet som sprängdes, av Stieg Larsson. fucking älskar hans sett att skriva pu.
hah, fan vad jag blev nördig helt plötsligt. och scheisse vad jag svär. men jag varierar mina svordomar iaf! SCORSIEZ.

nu ska vi kolla film. eheh jag motsäger inte mig själv. vi ska faktiskt kolla på en dokumentär om arbetarförfattare.
mhm. blir helt sugen på att läsa.
ohgosh, nerd down a liddol pernie.

nu ska jag faktiskt koncentrera mig.
shit.






hajjj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0