hej hej jag klarar mig nog jag sitter på en stol i ett hus på ett kg


fan vad jag älskar att argumentera. alldeles för mycket ibland.
känner att så fort någon säger emot mig, är jag nästan skyldig mig själv att säga tillbaka. och fortsätta. tills jag har rätt.
sjukt dålig egenskap sometimes, jag vet. men fan, det är kul ju.
tur att man har en mamse som gärna argumenterar emot, går ut på en cigg, kommer tillbaka, ler och säger: ska vi äta?
mmums kyckling o sån kall sås. & oliver. gottigt.

övrigt: mjölk., smakar lide surt? saknar vatten. men jag har vita pluppar på mina naglar och det tyder på mjölkbrist, lärde mig det när jag va liten faktiskt. sååå hej mjölk. milkshake here i cum.

& jag känner mig nöjd.
har inga läxor. eller kanske, men jag orkar fan inte bry mig idag.


nu ska jag grubbla över vem jag kan lita på.
svårt att fatta vem det är som ljuger och vem det är som undanhåller information.
är du en slug jävel eller lögnare?
hmm klurigt. i vilket fall som helst blev jag nog lite sur på dig nu. <- fet underdrift



haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0