gåsablo


öh.
ibland vill jag bara skjuta ner alla onödigt sviniga människor och hoppas på att dom dör en långsam och plågsam död, precis som dom förtjänar.
asså jag vet inte vad som hände i fredags, men ALLA killar blev SVIN. asså verkligen. alla.
jag vet inte varför, eller vad det var som fick dom att attackera just mig med spydigheter om att suga deras kuk o att det var kul o behandla mig dåligt, men fyfan. äckligt. skärp er för helvete.

igår var jag på lokalfest. sjukt najs blevre ändån tillslut. sen drog jag & ralleballe till spisen och träffade bland annat sNolte.

nu sidder jag himma hos mormor & morfar o myser. jag älskar att vara här ibland, det är alltid en sån speciell mysstämning med gammal sinatra på lp och doft av äppelkaka.




bild från begravningen för gammelmormor, fin


undrar hur min begravning blir. vem som kommer och vem man känner.
minns du att jag bad dig planera den? och att jag sa till dig vilka du inte fick bjuda?
nu blir det du som inte får komma.


nu ska vi fika.


hajfisk.

Kommentarer
Postat av: Daddyo

Tell me who those little wankers are that think they can verbally abuse my princess and they'll have their tiny dicks shoved up their own arseholes. I may be in London but there are plenty of people I can call upon to do the job. Capice?

2010-11-16 @ 12:22:56
Postat av: Pernilla

haha. The guy's a Manchester United fan, what can I say. But I told him he was a dirty no-good bastard so I think I got the message forward. Than the other one, well there's no excuse, he's just an asshole in general.

2010-11-16 @ 17:29:14
URL: http://finaprillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback