tänk om jag var en jättestor köttbulle


fast jag inte känner dig längre
så är det som om jag precis förstått vem du är´



ååeåå FLYGPLAN

Camping.
ehmm
jaaa..

kul? väl?
fint sällskap iaf.
& innan sista natten (inatt) hade jag värsta camping feelingen going on liksom.
sen om man mår så jävla bra i efterhand det vetifahan.
armen krampade ju isönder och jag fick typ leka doktor (okej, inte riktigt så va) och hålla den uppe med min halsduk. heela sista natten bestod av att jag & rasmus fick trycka ihop oss som små uttrar för att inte frysa ihjäl.

känns som jag var mer erfaren förr.
eller vare bara det att jag alltid innan låtit alla andra göra slitjobbet o burrade själv in mig i min lilla sovsäck istället? så vare nog.

(bilder kommer sen)


Nu liggor jao i min säng. nya lakan, nya påslakan, badad och omhändertagen av mamsen.
livet känns helt okej faktiskt.
längtar till sommaren nu. ge mig MER YSTAD! en helg räckte verkligen inte, speciellt inte i ett fakking tält vavava.



jag vet om att jag blir rosig om kinderna när jao badat :(


nu ska jag eda. igen. paj.
mamsiez göder mig? (hahah, MAMSIEE! som han wierdot i south park)
kanske blir jag en stor köddebolle sen. hoppas det.
ball.


tjoup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0