kärlek vid sista ögonkastet



Våra stunder vi hade, tankar idér
din lukt i din nacke, pussar och skrattar
åt sista gången vi delade en spliff på balkongen
satt uppe på natten

Och jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt last
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft

Som bästa vänner som tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände



gabbsies liggor o vilar,
i fosterställning och kliar sig i håret med min sån hårsak.
så söed.

längtar iaf till min & tanitas ferre SÅÅÅ HÅRT.
WUWUWUUUU.

nu ska vi ut på promenixXXxxx.


posshajjjjjjj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0