put your mysface on p-p-put your mysface ON!


chachaaaaaaaa

skoulan på dirren.
sitter i fucking MJUKISBYXOR. känns asfel. mensmens vad gör man inte för facebook? det är Mjukisbyxornas dag allrajt?

idao är happymode. lätt.
gillarT när ni läsploppar kommenterar min bloggsoes.

känner så sjukt hårt för att åka utomlands atm, med min trogna lille följeslagare rasmus plufse frolov.
typ hawaii eller någon mysig ö, med massa strand, hav & pooler. kroatien är också mys?
men vi får nöja oss med att mysa sönder i sverigeland just nu.
som vi ska göra idao. hooyes.
såe jag tänkte put my mysface on.
(näe det står inte myspace)




nåt sånt här liksom.


jao & mamsen är förövrigt hemma ensamma hela veckan, såe.. det blir massa awesum mat som resten av familjen inte gillar. hah. sushi, massa FISK, goda sallader o sånt naminamnam.

skoulan slutar om typ 2 timmar.
och den började precis.
jag älskar mitt liv.


possshaaaj


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har :)

Jag har precis bytt header och undrar vad du tycker om den?

Gå gärna in och kika i min blogg på mina foton och annat!

www.dsfoto.blogg.se

2010-05-03 @ 13:55:24
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0