MOURNIN DUDELIES


ni tyckerom att läsa min blogg på morgonen yeess?

well, då får jag väl la ta o skriva lide mer på morgonen. mhm.
så jääälla TRÖTT idao.
tvingade upp mig idag till vadå?
hittar inte var psykologin ska va för dom har nationella i det vanliga klassrummet. BULLsorz.

hittade iaf en vaniljsnäcka i väskan (Y).

kunde typ inte somna igår.
tänker på det heeela tiden.
& det blir inte bättre av att se dig hela tiden.

längtar så sjuuuhuukt hårt till min & tanitas 18 årsferre nu.
Solity hade dubbelbokat sig och kunde tydligen inte.
såe, jaja nu har vi tre liveband iaf. & dom är NAJS. believe me.

öööh det är tråkigt att sitta här ensams.
siddor iaf och lyssnar på den här låten.
som alla borde lyssna på OCH gilla före är typ en av mina top 10 favvolåtar.
ni ska haren på hög volym yess.





Humanity - Scorpions


posss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0